Metaalrecycling

De inspectie en controle van het aangekochte materiaal verrichten we op eigen terrein. Het wegen van het materiaal gebeurt op geijkte weegbruggen met een capaciteit van 1 tot 60.000 kilo. Om misverstanden te voorkomen, worden bijzonderheden gefotografeerd en zo nodig nog gewogen.

Ferro- en non-ferrometalen zijn er in vele soorten, maar het is wel de kunst die optimaal te scheiden, te sorteren en te bewerken. Dat is nodig om ze met het beste resultaat te kunnen recyclen en de hoogst haalbare restwaarde te realiseren. En die klus is Bijkerk Recycling wel toevertrouwd!

Ferro- en non-ferrometalen, geschikt voor recycling, zijn onder meer:

koper

messing

lood

aluminium

kabel

zink

roestvrijstaal (RVS)

schroot

knipijzer

balkijzer

nieuw gruis

nieuw werf

Hoe hoog de opbrengst van uw ferro en non-ferro is, hangt af van verschillende factoren. Eén ding staat op voorhand vast:doordat  Bijkerk Recycling vrijwel alles in eigenbeheer doet met de bijbehorende relatief lage kosten, kunnen wij de hoogst mogelijke prijzen betalen. De wereldwijde marktwerking stelt dagelijks de prijs samen. De prijzen zijn gebaseerd op de koersen van de Londen Metal Exchange.

Voor specifieke dagprijzen kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen!

!cid_AFD4889D-DE80-48B1-94B3-0439EBD60CB4@sitecomwl341.jpgwebsite 14.JPGfb31a268-0d30-4b3a-bdeb-26462327044b.JPGwebsite 10.JPG